Flash 3D - můj další model

21.05.2009 18:36

Již nějakou dobu, přesněji asi 9 měsíců, se mi válí v krabici Blade 400 3D, se kterým jsem nikdy neletěl. Zkoušel jsem mnohokrát lítat na simulátoru (RFG4,5 i AFPD) a musím říct, že jsem byl schopen zaviset. Ale jít ven a zkusit to na ostro...k tomu jsem se nějak neodhodlal. A tak přišel na řadu jeho prodej.

Po několika telefonátech se mi ozval jistý Jirka, který mi nabízel na výměnu YAKa od hyperionu? Jednalo se však o celokonstrukční model, kterého se bojím. Mám za sebou přeci jen Easyho. Na to se mě ptá co bych rád dál a v zápětí řekl: "Rozhodně doporučuju Flashe 3D" kterého měl rovněž k výměně.

Po dlouhých úvahách, mnoha bezesných nocích a hodinách strávených browsdáním po netu :D jsem se rozhodl ho koupit. Ještě jsem sice nebyl úplně přesvědčenej, ale to se mělo během naší schůzky a předvedení modelu v letu změnit. Jakmile jsem viděl co letadlo ve vzduchu umí, bylo rozhodnuto...

Fotky snad časem hodím do galerie. O víkendu se s ním snad stihnu na louce seznámit :)