EasyStar - zálet

28.02.2009 16:48

Tak i já jsem se dnes, snad úspěšně, zařadil do řad RC pilotů - amatérů. NAKONEC se mi podařilo mého Easyho zdárně zalítnout.
Avšak Easy mi ani jednu ze dvou chyb neodpustil. Vyšel jsem ven i přes to, že celkem foukalo. Říkal jsem si že to bude v pohodě. Pak jsem trochu podcenil prostor.

1. "let" skončil na stromě. Vítr mě prostě nechtěl pustit pryč a natlačil mě přímo proti stromořadí. Už jsem s tím nedokázal nic udělat. Přitáhl jsem knipl ve snaze stromořadí přeletět a za ním se posadit na zem. Nabral jsem výšku a píchnul to rovnou do špičky stromu. Následoval šplh po stromě do výše asi 13 metrů a postupné "shazování" po jednotlivých patrech. Ještě teď se tam vidím, škoda že neměla drahá polovička foťák. Kupodivu škody žádné.

2. "let" jsem popošel asi o 20 metrů dál od stromů, ale co čert nechtěl stejně jsem se zastavil o nějaký křoví. Tentokrát jsem to chtěl píchnout rovnou čumákem do sněhu, ale nějak mě to poponeslo dál...

3. "let" jsem popošel dalších 20 metrů a hle, úspěch se dostavil. Podařilo se mi celkem pěkně i přistát. Žádná čenichovka, pěknej kluz na sníh.

4. "let" už se mi opravdu moc moc líbil. Ve vzduchu jsem vydržel asi 15 minut a nebýt začínajícího deště, jsem tam možná ještě teď.
Tak to byly moje první zkušenosti s tímto perfektním koníčkem. Okusil jsem jak to hořké tak to sladké a myslím, že u toho nějaký ten pátek zůstanu.


Letu zdar!