EasyStar - crash

07.04.2009 22:44

Není to dlouho co mi tohle pohodové letadlo darovala moje drahá polovička k narozeninám. Po jeho prvním nezdárném záletu následovalo několik letů, během kterých jsem si začal čím dál víc věřit a lítat větší a větší "blbiny". EasyStar je opravdu velmi pohodové a hodné letadlo. Na mě zrovna dnes moc hodné nebylo. Asi proto, že i já jsem tak nějak zlobil. Mám za sebou 3/4 hodiny letu, ale baterie stále drží. Rozhodnu se udělat poslední velkou otočku nad loukou, přistát, vyměnit baterii a šup znovu do vzduchu. K přistání jsem se nakonec dostal, ale ne tak jak jsem si představoval. Byl jsem s letadlem hoooooodně daleko, jdu na otočku a najednou letadlo letí střemhlav k zemi! Jediné co stihnu udělat je vypnout motor a nešťastnýma očima sledovat jak jde ve vývrtce k zemi. Snažím se ještě něco upáčkovat, ale obava, stres a nezkušenosti si vyberou svou daň. Jak to dopadlo můžete vidět ve fotogalerii. Co přesně bylo příčinou náhlého nezvládnutí jinak hodného letadla přesně nevím, ale vím jistě že to nebylo letadlem :D